Várom

2011. december 10., szombat

Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei


Mint ahogy gondoltam, megtaláltam azt amitől olyan ellentétes érzelmek kiabálnak bennem, hogy nagyon durva. Egyik részem azt mondja, hogy: Nagyon jó volt! Ne merj róla egyetlen minuszpontot sem írni, vagy nagyon megbánod, a másik viszont azt suttogja, hogy: Figyelj, járassad le. De én nem akarom sem magasztalni, sem pedig a sárga földig meggyalázni. Mert egyszerűen imádtam.Azért vetettem meg a mikulással, mert megfogott a borítója, aztán elolvastam a fülszöveget és tudtam, hogy nekem Ő kell.Azok a képek megbabonáztak.
Maga a történet is megfogott, tetszett és nagyon jó volt. Az egyetlen rossz pont az egészben az volt, hogy a végét elkapkodta. Összecsapta és kicsit olyan volt, mintha R.R. feje fölött lihegtek volna az üresek hosszú háromágú nyelvel, amelyek a nyakát csiklandozták.
Imádtam. Ennyi, nem tudok mit mondani. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése