Várom

2011. december 10., szombat

All blogol :)

Muszáj megosztanom pár dolgot a világgal, utána majd írok Sunny Mona Lisájáról is.

Az első dolog. Tegnap befestettem a hajamat. Végre van valami, ami megkülönböztet Melittától. Soha nem éreztem úgy, hogy szükségem van a megkülönböztetésre , most sem érzem így, de szükségem volt rá, hogy valamiképpen más legyek. Anyám kicsit kiakadt, mikor megtudta, de hamar túltette magát rajta.
Körülbelül olyan színű lettem, mint a képen, de az nem én vagyok. Szóval, barna lettem. És nagyon furcsa érzés volt, ahogy reggel felkeltem, elsétáltam a tükör előtt és egy pillanatra megpillantottam magam. Kellett pár másodperc, hogy felfogjam, hogy tegnap befestettem a hajam. De semmi gond Allison.

Éshátaztán... Tegnap volt az első évfordulónk a barátommal, B-vel. Az első egy hetet töltöttük be ma, 14:20-kor. Akkor volt az első randink. Viszont ha nagyon pontos akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy ma vagyunk 3 hónaposak és 10 naposak. Nekem már az első pillanattal tetszett, akkor amikor megpillantottam a 2011/2012-es tanév évnyitóján. Ez alatt az egy hét alatt családtaggá vált, apámmal egyik nap együtt néztek meccset, szóval tényleg ide tartozik. Hozzám. Igazából mióta együtt vagyunk, jobban  csúsznak a romantikus könyvek. És ezért imádom B-t. Mert megmutatta, hogy még a nyálas és cukormáztól csöpögő könyvek sincsenek eltúlozva akkor, ha valaki igazán szerelmes.
(Ez nem azt jelenti, hogy bármilyen romantikus könyvet újra fogok olvasni, amik nem tetszettek. Ennyire nem lettem kedves senkivel, max ha B megkérné, hogy olvassam el. Akkor talán.)

(A KÉPEN UGYANCSAK NEM MI VAGYUNK)

1 megjegyzés: