Várom

2012. január 7., szombat

Leges kérdések-válaszok :)

Molyon van egy kihívás, gondoltam feldobom ide is :)

0. kérdés: Hány könyvet olvastál el az idén?
Hát, november 30-tól tudom mondani, hogy 27-et, mert az óta vagyok itt molyon, de amúgy rengeteget.

„LEG”-es kérdések:

1. Melyik volt a LEGhosszabb könyv, amit az idén elolvastál? Dumas: Monte Cristo grófja
2. Melyik volt a LEGrövidebb könyv, amit az idén elolvastál? Neil Gaiman: Coraline
3. Melyik volt az a könyv az idei olvasmányaid közül, amely LEGjobban tetszett? Benina: Bíborhajú 2.
4. Melyik könyv tetszett LEGkevésbé? Vámpírnaplók 4. ... azóta sem néztem a borítóra...
5. Melyik könyvet olvastad az idén a LEGhosszabb ideig? Monte Cristo grófja
6. Melyik könyvet olvastad el LEGgyorsabban? Vámpírnaplók, mert nagyon gyorsan túl akartam lenni rajta...
7. Melyik könyvet szeretnéd az idei olvasmányaid közül a LEGkorábban újraolvasni? Julie Kagawa: Iron King.

Még néhány ráadás kérdés… :P
8. Vettél-e ki idén könyveket a könyvtárból? Igen, jó sokat.
9. Milyen könyveket kaptál kölcsön az idén? Soha senkinek, Csillagpor.
10. Melyek azok a könyvek, amelyeket te adtad kölcsön valakinek az idén? Benina: Bíborhajú, Rubinvörös, Csontváros
11. Az idei olvasmányaid közül melyik volt az, amelyet nem először olvastál? Parfüm *-* Csontváros, John Lennon 1940-1980
12. Hoztál-e létre az idén kihívást? Ha igen, linkeld a linkjét! http://moly.hu/kihivasok/olvassunk-zeneszekrol Mikor John Lennonról olvastam.
13. Volt-e olyan könyv az idén, amit félbenhagytál? Vámpírnaplók 5, de megpróbálom magamba erőszakolni valamikor.
14. Milyen könyveket vásároltál az idén (neked/ajándékban valakinek), és milyeneket kaptál ajándékba? Jézusom, nagyon sokat. Nem tudom felsorolni őket :D
15. Az idén mit hallgattál hangoskönyvben, és mit olvastál e-bookban? Az elcserélt, Anna Dressed in Blood

Nem mindenhová soroltam fel az összeset, mert nem bírta volna el a billentyűzetem xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése