Várom

2012. január 26., csütörtök

Ömlengés :))

Olyan GIF-eket találtam, amiket nagyon  sürgősen meg kell osztanom veletek. :) 
THE HUNGER GAMES <3 

Ezen a részen majdnem elsírtam magamat...

 Khm....Nem tudjátok kitalálni, hogy ki is a kedvenc párosom...:)

Még csak az első részt olvastam, de megfogott a kedvességével és a bájával, amit sugároz. Végig éreztem, hogy ő bizony szereti Katnisst és nem csak azért mondja, hogy megnyerje a viadalt.
Egyébként Josh Hutchersont is nagyon szeretem a Híd Therabitia földjére óta. Remélem úgy fogja eljátszani Peetát, hogy ne keljen csalódnom benne :)
Team Peeta!! <3
Katniss. Girl on fire. Imádom, és nagyon remélem, hogy a szereposztás is jó. (Magyarul, hogy nem kell leküldenem a színészt (soha nem jut eszembe a neve) a pokol kénköves bugyraiba :))
Aztán játssza el normálisan, hogy szereti Peetát!

2 megjegyzés:

  1. Szia:))) Molyon ugyan láttam a véleményed,de azért megnéztem,amit belinkeltél ide:) és örülök,hogy ráleltem a blogodra:) én a napokban kezdtem el írni a blogomat és pont az éhezők viadalával kezdtem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én is nézem a tiédet, éppen most kattintottam rá :) Örülök, hogy örülsz :)

      Törlés