Várom

2011. december 16., péntek

Sunny: Mona Lisa ébredése

Előre mondom, hogy van csúnya beszéd és egy csöpp kiakadás a véleményemben, csak az olvassa, akit ez nem zavar.  

Tudom, hogy már nagyon rég óta ígérek nektek egy Mona Lisás kritikát, amit most meg is kaptok.
Mona Lisa árva. Képes gyógyítani a kezével és egy monere, ami annyit tesz, hogy hold gyermeke. Teljesen más, mint az eddig ismert fantasykban a lények. Mona Lisa nem az a félős nő. Több szeretője van, mint égen a csillag, amit a barátai nem néznek jó szemmel. Mona Lisa egy kórházban dolgozik, ahol megismeri Gryphont, aki ugyancsak monere. Megtudják, hogy Gryphon lesz Lisa testőre, mivel Mona Lisa egy hercegnő. Ennek örömére szexelnek egy jót. Gryphon egyébként egy monere harcos, aki sólyommá tud változni, ez az állati alakja.
Aztán ott van még Amber. Hatalmas, erős. Mona Lisa anyja sokáig nagyon rosszul bánt vele, mert félt az erejétől. Mona Lisát parancsra meg kellett volna erőszakolnia, de nem tette meg. Szegény szerencsétlen kisfiú mindig szomorkodik, hogy csak gyógyulás miatt szexel vele a csaj... Pedig igazából Lisa szereti Ambert is. Amber hegyi oroszlán lesz, ha átváltozik.
Utána, hogy teljes legyen a kép bejön még egy lehetséges szerető Halycon, a démonherceg. Mindenki fél tőle. Persze Mona Lisa nem. Megkaparintja a szívét a démonnak és végre van egy "ember", akinek nem sikerül megd*gnia azt a szegény, szerencsétlen kis árva hercegkisasszonyt.
Utána jön valaki, akivel ugyancsak nincs szex, de ha lett volna, akkor nagyon kiakadtam volna. Ő Amber apja, Sandoor.
Lisának, mivel szép, okos és bátor, méghozzá hercegnő is kijár az új testőrség, szóval olyanjai is lesznek.. Néhány kevert vérű barátot is kap.
Lisa egy bengáli tigris. Mármint nem úgy, hanem azt az alakot veszi fel. Új életet kezd, királynőként kap egy területet, ahol uralkodhat.


Akik szeretik a sok szexet egy könyvben azoknak ezt már csak muszájból is el kell olvasniuk, de nekem néhol túl sok volt ez az egész, "De szép vagy, egyébként, én vagyok a testőröd, megb*szhatlak?"...Egyébként jól volt megírva minden, csak néhol túlzó. Azért tetszett, ha pontoznom kéne, akkor 4/5, a túl sok b*szás miatt.
Egyébként volt pár jó része és annyira nem volt borzasztó, mint a véleményből lejön. Egész éjjel olvastam. Nem tudtam abba hagyni, mert mindig jött egy olyan fejezet, amit egyszerűen muszáj volt elolvasnom. Erotikus, vad és tüzes, de ezek mellett gyengéd és nagyon nőies. Imádtam majdnem minden sorát. Folytatása remélem van, vagy lesz, mert ezt nekem még ma el kell olvasnom. Ha majd már minden kötél szakad elolvasom angolul.
All

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése