Várom

2011. december 21., szerda

Vámpírok!? Nekem nem úgy tűnik...

Lehet, hogy a címből nem derül ki, de fennakadásom oka a Vámpírnaplók című könyvsorozat.
Kisit kiakadós lesz, csak az olvassa, akit ez nem zavar!!

Adott nekünk egy lány, aki népszerű, szép és nagyon egoista. Minden fiú kell neki, de aztán hirtelen megjelenik egy olyan srác, aki ugyancsak szép és nagyon titokzatos. A lány nem rögtön kaparintja meg, ami árt a kicsi agyának, de végül csak összejönnek. Eddig még elviselhető, bár így is olyan elcsépelt, mint a fene. Kiderül aztán, hogy a fiú vámpír. Mondanom sem kell, hogy nem az a embert eszek, mert Drakula leszármazottja vagyok fajta vámpír, hanem egy kedves állatokat eszem, mert nem is vagyok igazából vámpír. Szégyent hoz a vámpírokra. Van ennek a pasasnak egy testvére, akit egyébként imádok. Ő is vámpír, de ő a gonosz, aki beleszeret a lányba és el akarja venni a tesójától.
 Az összes regény alatt azt kellett olvasni kb, hogy: ÓÓÓÓ Stefan!!!Nem érdekel, hogy vámpír vagy, mert szeretlek!! ÓÓÓÓÓÓ Elena, annyira szeretlek!!! Jajj, Stefan imádlak!!!
 Elena nyavalyog, Stefan nyavalyog és én az egész sorozat alatt azt vártam, hogy Damon majd feldühödik és mindenkit kiírt. Mondom, csak vártam, de sajnos az nő, akit írónak csúfolni sem szabad, nem tette meg ezt. Pedig, szerintem sokan örültek volna egy igazi kis VÁMPÍRSÁGNAK, nem egy olyan puding agyú pasasnak, mint a főszereplő, Stefan.
 Összességében ki nem állhattam, de elolvastam, mert vártam benne valami vérengzést, ami kimaradt.

Első részről értékelésem: A könyvből tudnék idézni, ha el akarnám mondani az érzelmeimet vele kapcsolatban.
Szóval: „A rossz dolgok nagyon rosszak voltak, de a jó dolgok nagyon jók voltak.”
Bár, ha jól belegondolok, akkor a jó dolgok is rosszak voltak, nincs mit tenni. Lehet, hogy a sorozat után kissé elfogult voltam és nagyon magasra tettem a lécet, de nekem ez most nagyon nem feküdt. Ennek ellenére annyira pocsék nem volt, hogy a többit ne olvassam el.
A borítóról elég csak annyi, hogy nagyon elrontották azzal, hogy a színészeket rakták rá. Mondjuk Ian maradhatott volna. Szerintem akkor is vették volna a könyvet tízezrekkel, ha csak ő van rajta mindegyiken. ;)

Második részről értékelésem: Lényegesen jobb, mint Elena nyafogását hallgatni, de egyáltalán nem voltam tőle felvillanyozva.
Ja, viszont a borító sokkal rosszabb…Mi az, hogy a Damont játszó Iant csak félig raktár rá? Felháborító.





Harmadik értékelés: Nem volt nagy szám. A borító tetszik, örülök, hogy végre észrevették, kit kéne teljes egészében odacsapatni a borítóra. Mondjuk a lányt elvenném mellőle, de hát látszik, hogy ez nem az én dolgom.






Negyedik: Nem tudok mit mondani. Inkább dühöt váltott ki belőlem, mint bármi mást, ja meg nagyon sok unottságot. Nem szerettem egyáltalán.
És a borítóról még nem is beszéltem. Na az akkora csalódás, hogy soha többet nem is veszem ki a polcról.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése