Várom

2011. december 1., csütörtök

Allison vagyok, Csácsá!

Sziasztok!
 Allison vagyok, testérpárosunk fiatalabb tagja. Melitt nagyon édesen bemutatott s bár már mondtam neki is személyesen, itt is elmondom, hogy: KÖSZÖNÖM!
Szóval én: Imádok rajzolni és zenét hallgatni. Játszom zongorán és gitáron, pluszba énekelek a haverokkal.  Tudom, hogy manapság ez nem divat, de Én (Litta is ilyen) nem szeretek berúgva fetrengeni mások hányásában. Hogy nagyobbat mondjak: Még sosem voltam részeg. Melitta sem. Ja, és nem is cigizek. Na, ezt kapjátok ki.

Rajzoltam ma egy képet a magyartanárnőnkről, íme: 
Kicsit beleszerkesztettem, meg aláírtam, mert ahogy eredetileg aláírtam, nem látszott.

"A rajzolást jobban szeretem, mint a beszédet. Rajzolni gyorsabb és kevesebb helyet ad a hazugságoknak." 
Le Corbusier

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése