Várom

2011. december 5., hétfő

A modern Szépség és a Szönyeteg, avagy Beastly, a szörnyszívű.

Elolvastam. Nem volt nehéz. Igazából, amikor rá néztem a könyvre és ellapoztam láttam, hogy ez nem egy tartalmas könyv. És, hogy nagyon könnyű a szövegszerkezete. Nem egy Mester és Margarita.
A karakterek tetszettek, eredetiek voltak és kifejezetten jó volt a Szörny probléma kivesézése. Mindent megértettem és lehet hogy éppen ezért nem írok többet. Nem szálltam el tőle, nem olyan mint a Harry Potter vagy a Twilight, esetleg a Végzet ereklyéi sorozat Cassandra Clare-től. Nem fogom többször elolvasni és nem s írok többet. Molyon nagyon jó értékeléseket olvastam, de én egy kicsit csalódtam a könyvben. Azt hittem, hogy majd ódákat zengek róla, mert olvastam már ennél is vékonyabb könyvet aminek nem kevés mondanivalója volt és amin legalább elgondolkodtam. Itt ez nem történt meg. A filmet nem hiszem, hogy megnézem, de ha valaki megnézné szóljon, mert nagyon szeretném hallani a véleményeteket.
Allison voltam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése