Várom

2012. január 12., csütörtök

Fallen, avagy szép borítós történet.

Borítók, borítók, mért vagytok ilyen szépek?
 Mind sokszor, most is csak a borítót néztem. A fülszöveg érdekes volt, így olvasni akartam. Megvettem, olvastam és elképedtem.

A történet nagy vonalakban:
Adott egy lány, aki tökéletesen egyszerűnek hiszi magát. (nagyon elcsépelt dolog ez...) Elküldik egy javítóintézetbe, ahol csupa "bolond" lakik. Itt tanul, itt él és itt lesz szerelmes is. Egyszerre két fiúba. Az egyik az elejétől fogva kedves vele, a másiknak pedig az volt az első dolga, hogy bemutasson neki. (Persze még ezt is olyan elegánsan és szexin csinálta, hogy hihetetlen. Luc balátokat szerez, megpróbáltatások ezerrel, titkok, tűz. Választania a a szerelmei közül.




 Nehéz értékelni. Nem azért, mert olyan jó, de nem is azért, mert olyan rossz. Még közepesnek sem mondanám, mert annál jobb.
A karakterek kidolgozása: nuku, nulla, semmi.Semmit nem tudok róluk.
A történet maga érdekes lenne, ha nem lenne ilyen körítés hozzá.
A kivitelezés megállja a helyét, de ha elég erősen megfújom leszánkózik a béka popsija alá.
A borító. A borító miatt olvastam el. Megfogott és megszorongatott. Szép és órákig lehet nézegetni.
Ezek szerint arra gondolhattok, hogy nem tetszett. Nem igaz, mert tetszett. Vagy nem. Néhol lassú volt és idegesítő. Aztán meg amikor minden fiúnak rózsaszín és puha ajka volt kínomban röhögtem. Elfogott az érzés, hogy egy meleg bárban tartózkodom. Jégkrém-narancssárga ég?! Ja és amikor a fiú, akibe halálosan szerelmes vagy, megemlíti, hogy örökké él, neked éppen az ijesztő árnyakat figyeled és nem hallod amit a srác mond. Ja és tök simán lesmárolok azért egy pasit, hogy elengedjen a másik pasimhoz.

* Allison nem szereti, ha ilyenek vele, ezért nagyon mérges most az írónőre. MIT SZÍVTÁL LAUREN? ÉS AMI MÉG FONTOSABB, NEKEM MIÉRT NEM ADTÁL?? *

A Bibliai kurzus pedig, amin részt vehetünk a könyv alatt nagyon érdekes. Mindig is szerettem a hittant, pedig nem hiszek. Vagyis hiszek, mert mindenki hisz valamiban. Nekünk jelenleg is egy pap tartja a hittanórát, akivel sokat foglalkozunk ilyenekkel. Kiegészítette a tudásomat.

A könyvet angolul olvastam, de megjelent magyarul is a Könyvmolyképző kiadó gondozásában Fallen- kitaszítva címen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése