Várom

2011. december 18., vasárnap

Kendare Blake: Anna Dressed in Blood

Rengeteg blogot, beszámolót olvastam erről a könyvről és a borítója is tetszett, az meg, hogy szellemes betette nálam a kaput és már kutattam is az inerneten. 
Cas Lowood apja meghal és ezért neki kell átvennie a  munkáját, ami nem a megszokott bolti eladó, vagy hasonlók, hanem a Szellemirtás. Cas járja az országot, hogy megszabadítson mindenkit a szellemektől, ám jön egy olyan munka, ami minden képességét felül múlja. Meg kell ölnie Vérbe Öltözött Annát, akiről senki nem tudja, hogy halt meg, csak azt, hogy táncosruhája véres és elvágták a torkát.
Ebbe a könyvben is a borítók iránti szenvedélyemnek  köszönhetően fogtam bele. Gyönyörű borító Vérbe Öltözött Annáról. Aztán jött a fülszöveg. Szellemek, vér és szerelem. Kell nekem, gondoltam és nem is bántam meg.
A könyv Cas szemszögéből van megírva, amit imádtam. Nem sűrűn olvasok olyan könyveket, amik fiúk szemszögéből íródtak, de ezentúl lehet, hogy megpróbálkozom vele. Cas emberi karakter. Aggasztja az apja halála, évődik a holtak és az élők világa között. Anna karakterét is imádtam. A szerelmük nem a fő téma a könyvben, de én imádtam őket így is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése