Várom

2012. január 1., vasárnap

ARC-os könyvecske.

 Kilenc napja olvastam, de most értem rá arra, hogy írjak is róla. Szóval:

A szereplők szépen kidolgozottak, a világ pedig, amit teremtett eredeti, mégis átvett. Szerettem benne ezt a kettősséget. A történet egyszerű, ha mondhatnám úgy, hogy "hétköznapi", akkor azt mondanám, de ez fantasy, szóval inkább nem mondom. 
Adott nekünk egy lány, aki megtudja, hogy a Tündérkirály lánya. Van neki egy barátja, aki a testőre is, Puck. Gondolom van, akinek mond valamit a neve, főleg, ha hozzárakom azt is, hogy Robin pajtás. Akinek ez nem jelent semmit, annak megsúgom, hogy Puck Shakespeare Szent Iván éji álmából került oda. A szent Iván éji álomból a szereplők Tündérországban élnek. MOndom, hogy átvett, de eredeti. Puck egyébként szerelmes, legalábbis nekem így jött le, Margarethbe. Aztán ott van még Ash, a gonosz Tündérkirálynő fia. Mag bele szeret. Ash hideg, kemény, megközelíthetetlennek tűnik, szöges ellentéte Pucknak, aki melegséget sugároz, aki vicces. Van azonban valami amiben megegyeznek. Szeretik Margarethet, és mindent megtennének azért, hogy éljen.E mellett is van még valami amiben megegyeznek: nem tudok választani közülük.

Látszott, hogy ARC-os példány, de nekem nagyon bejött. Eleve úgy vettem a kezembe, hogy „Jézusom, milyen könyvecském van nekem!!!” és nagyon fel voltam pörögve, mikor olvastam. Furcsa volt, hogy rengeteg mesét ismertem fel a sorokban, de mivel szerintem ez az egész meg is volt magyarázva, hogy az emberek álmából kerülnek oda, nem nagyon zavart. Különben is imádom a meséket, szóval imádtam. Pörgős, olvastatós, mesés történet. A végén egyébként, ahogy az utolsó oldalra kerültem és az utolsó mondatot olvastam úgy voltam vele, hogy nem is hiszem el, hogy ilyen gonosz ez az írónő és, hogy ilyen izék a Könyvmolyképzősök. Olyan véget hagytak, hogy meghalok, ha nem olvashatom el a következőt.
Annyira köszönöm, hogy megkaptam a lámpagyújtáson, hogy az valami hihetetlen. Jó olvasmány, néhány helyesírási hiba ellenére is, hogy szerintem más most van egy kedvenc könyvem.
U.I.: Még több ARC-os akciót kérnék, kedves Könyvmolyképző! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése